- 10 juni 2024
- | Bron: Sanilec
Verwarmen met een lage CO2-uitstoot wordt de norm, wat nu?
Verwarmen met een lage CO2-uitstoot is de toekomst. De warmtepomp scoort op dat vlak zeer goed. Maar hoe duurzaam is onze elektriciteitsproductie? En welke alternatieven zijn er nog voor de warmtepomp? Op die vragen trachtten academici en HVAC-specia
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.
-
A.O. SMITH CORPORATION
-
NATHAN SYSTEMS
-
MATAGNE - HODY
-
BUDERUS
-
KSB BELGIUM
-
CARNOY
-
INSTALL DAY
-
WATTKRAFT BENELUX
-
REHAU
-
CEBEO
-
BELIMO BELGIUM
-
CTC BENELUX
-
RESIDEO
-
M&G GROUP
-
IBC SOLAR
-
BOSCH HOME COMFORT
-
KNF VERDER B.V.
-
PREFA
-
COMAP
-
VAILLANT
-
TANK SERVICE
-
OKOFEN BELGIUM
-
DIRECT PROFESSIONAL SALES
-
FITTINGSHOP.EU
-
SOLAX POWER BELGIUM
-
BV KRANNICH SOLAR
-
STIEBEL ELTRON
-
PANASONIC HEATING & COOLING BELGIUM
-
SMA-BENELUX